Популярні публікації

субота, 28 березня 2020 р.



Притча дня:
Що відбувається на небесах, коли ми МОЛИМОСЯ??

Мені приснився сон, що я потрапив на небо і зі мною поруч з'явився Ангел, щоб супроводжувати мене і показати мені, що там є. Ми йшли поруч до тих пір, поки не прийшли до великого залу, в якому було безліч Ангелів.
Мій Ангел-наставник зупинився і сказав:
- "А ось це Відділ Отримання. Тут ми отримуємо всі петиції і прохання до Бога, які люди висловлюють під час своєї молитви."
Я озирнувся навколо. Тут було дуже шумно і жваво, і навколо мене було повно ангелів, які сортували прохання - цілі стоси паперів, написані людьми з усіх куточків світу - там були сувої, листи, папери і просто записочки.

Опісля ми йшли по довгому коридору до тих пір, поки не прийшли до другого відділу.
І тоді Ангел сказав мені:
- "А тут Відділ Доставки і Упаковки. Тут та Божа Благодать і милість Господня, про яку просили люди, запаковується і відправляється їм."
І я знову звернув увагу, що тут дуже багато народу, дуже жваво. Величезна кількість Ангелів працювали в цьому відділі, тому що люди так багато всього просять, і відповідно так багато всього готувалося до відправки на землю.

І нарешті, в самому кінці довгого коридору, ми зупинилися перед дверима, які вели в малесеньку кімнату.
Там, на мій превеликий подив, сидів лише один Ангел, якому явно не було чим зайнятися.
- "А це - Відділ Подяк", - тихо сказав мені мій друг Ангел, злегка засмутившись.
- "Як же так вийшло, що тут немає ніякої роботи?" - запитав я.
- "Це дуже сумно", - зітхнув Ангел.
"Після того, як люди отримують все те, про що вони просили, тільки мало хто посилає Подяку".
- "А як же відправити свою Подяку і повідомлення про те, що ти отримав Божу Благодать?" - запитав я.
- "Дуже просто", - відповів Ангел.
- "Просто скажи:" Дякую, Господи!"
- "А за що слід людям направляти свої повідомлення в отриманні Божої Благодаті?" - запитав я.

Якщо у тебе є їжа в холодильнику, одяг на тілі, дах над головою і місце, де спати, то ти багатший, ніж 75% людей в цьому світі.

Якщо у тебе є гроші в банку, гроші в твоєму гаманці, та ще й дрібниця в твоїй скарбничці, то ти вже ввійшов у 8% заможних людей цього світу.

А якщо ти отримав це послання - то ти потрапив в 1% людей в світі, кому дається шанс.

Якщо ти прокинувся сьогодні вранці і відчув себе здоровим, а не хворим, то явно щасливіший за тих багатьох, хто навіть не переживе сьогоднішній день.

Якщо ти ніколи не зазнавав страху в бою, самотності тюремного ув'язнення, агонії тортур або мук голоду, - то ти абсолютно точно обігнав 700 мільйонів чоловік в цьому світі.

Якщо ти прийшов до своєї церкви і можеш молитися там без страху переслідування, арешту, смертних катувань, - то ти в вигіднішій позиції в порівнянні з 3 мільярдами людей в цьому світі. * _

Якщо твої батьки все ще живі і все ще одружені, - то ти дуже рідкісна людина.

Якщо ти можеш йти з високо піднятою головою і посміхатися, - то ти не відповідаєш нормі, ти - унікальний для всіх тих, хто знаходиться в сумніві і в розпачі.

🤔 Добре, а що тепер? Як мені почати?

Якщо ти читаєш це послання, - то ти вже отримав подвійне Благословення, так як хтось думає про тебе і вважає тебе особливим!
І ти вже отримав більше Благодаті, ніж більш ніж 2 мільярди людей у ​​світі, які взагалі не можуть читати.

Порахуй свої благословення, які ти отримав, і, якщо тобі не байжуже, то передай це іншим, щоб нагадати про те, як їх люблять і як вони благословенні.

КОМУ: в відділ Подяк!

"Дякую тобі, Господи, за те, що ти даєш мені можливість поділитися цим посланням, і за те, що у мене є стільки прекрасних людей, з ким я можу цим поділитися."




Немає коментарів:

Дописати коментар