Популярні публікації

понеділок, 30 березня 2020 р.

Я досліджую світ

Цей тиждень ми присвячуємо темі
"Світ рослин"

- Дітки, як ви думаєте, чому людина не може жити
 без рослин ? 

(Підручник ст 81, зошит ст 39)

-А чи знаєте  з яких рослин можна приготувати український борщ ?

Відгадайте загадки (до завд.  3 на ст 39)

Український борщ чудовий
По усіх краях відомий.
У борщі я головний,
Борщ без мене не смачний.

( б****)


Сидить дівчина в коморі,
А коса її надворі.
(м*****)

Під землею народилась
І для борщику згодилась.
Мене чистять, ріжуть, труть,
Смажать, варять і печуть.
(К*******)

Сидить баба на грядках вся закутана в хустках.
(к******)

Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте.
(Ц*****)

Що то за голова, Що лиш зуби й борода?
(ч*****)


А що потрібно рослинам для життя?



( Зошит ст 40 завд. 1,2,3)



Завдання : посадіть будь- які насінини 
( квасоля або огірок, кабачок, квіти та інш)  у невеличкий горщик та спостерігайте за народженням нової рослини. Після карантину принесіть у школу або сфотографуйте. 
Успіху вам , мої дорогі !!!


Немає коментарів:

Дописати коментар