Популярні публікації

середа, 18 березня 2020 р.

 Віршики присвячені квітам-первоцвітам, які в Україні першими з’являються навесні.


Вірші про підсніжники             


Підсніжник наш – це перша квітка
У лісі чорнім проростає!                                                    
Дорослим радість, радість діткам!
Чи є хтось, хто його не знає?
***
Визирнув підсніжник під вікном у мене:
Голівонька біла, листячко зелене.
Холодно повсюди, ще сніги біліють.
Квіточки тендітні ніжно серце гріють.
***
Зима потроху відступає.
Вже березень набрав скрізь силу.
Природа швидко оживає –
Весну чекає любу, милу.
Місцями сніг ще залягає…
Білозеленим списом гострим
Він чахле листя протикає –
Морозу не боїться зовсім.

Вірш про крокуси                

Гарно, тепло у садку,
Снігу вже немає.
Із-під листя у кутку
Крокус виглядає.
Наче золотом горять
Пелюстки жовтенькі,
І листочки мерехтять,                                                        
Ніжні, зелененькі.

Вірш про нарциси

Ось нарциси стали в ряд.
Певно, вийшли на парад?
Напарфумлені, біленькі,
У листочках зелененьких.

Вірші про тюльпани

***
Співають ранішні тумани,
Проміння дихає в вікні,
А під вікном цвітуть тюльпани,
Весняні квіти чарівні.                                                    
***
Я гордо голову тримаю
І перед вітром не схиляю.
Я жовтий є і полум’яний,
І наче яблуко, рум’яний.
В саду я квітну навесні.
Тюльпан дали ім’я мені.




Подивіться, які чудові квіти !!!





Немає коментарів:

Дописати коментар