Популярні публікації

пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

Українська мова


Сьогодні ще раз закріпимо знання про апостроф.






Знайдіть , в яких словах заховався апостроф ?


Утворіть і прочитайте слова


Прочитайте скоромовку:

У Лук'яна в'язка м'яти, а в Дем'яна в'язок п'ять.


Фізкультхвилинка




Прочитайте і запам'ятайте !
Прочитайте вірш про апостроф.

 Я у полум’ї, в сузір’ї,
В пам’яті і у сім’ї.
В надвечір’ї, у міжгір’ї,
В п’єсі, м’яті та ім’ї.
В п’ятниці, в м’ячі і в пір’ї,
В черв’яку і у в’юні.
В п’явці, в’язі, у подвір'ї,
В п’ятці добре теж мені
В’ю, б’ю, п’ю, в’яжу, не в’яну,
У кар’єр мій шлях лежить.
І на лаву дерев’яну
Часом ляжу відпочить.
З матір’ю пісні співаю
Для рум’яних немовлят.
В м’яч з хлоп’ятами ганяю
Двадцять п’ять хвилин підряд.
Хоч малий, та є здоров’я,
Щоб побути скрізь зумів.
Я прив’язаний любов’ю
До таких хороших слів.

Н. Красоткіна

У всіх правилах є винятки


Є такі слова, де апостроф  не треба писати.

Не вдягайте колір тьмяний,
Як на свято ідете!
Пийте, діти, сік морквяний,
Не забудьте і про те,
Що апострофа немає
Ще у деяких словах.
Ці слова хай кожен знає:
Мавпячий, бюро і цвях!
Н. Красоткіна

Допоможіть Незнайкові, де потрібно, поставити  апостроф.



Завдання: утворіть та запишіть слова за зразком у тонкому зошиті.


Успіхів вам , мої мовознавці !










Немає коментарів:

Дописати коментар