Популярні публікації

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Я досліджую світ



У чому сила родини ?


Подивіться анімаційне відео з віршами про сім'ю.




Розгляньте хмари слів "Родина" українською та англійською мовами, знайдіть ключові слова.



Як ви думаєте, які слова описують дружну родину ?

 В дружній родині люди завжди поважають одне одного та намагаються частіше зустрічатися. Подивіться  веселий музичний мультфільм про подорож родини котів до своєї бабусі в село. Він навчає нас любити навколишній світ, поважати інших і цінувати своїх родичів.





Сім’я – опора щастя.
Сім’я в купі, не страшна хмара.
Сім’я дає людині путівку в життя.
Сім’я міцна ладом.
Без сім’ї нема щастя на землі.



Послухайте  пісеньку "Тата і мами"




Завдання: Підручник ст 102-103, зошит ст 50

Успіхів вам і міцного здоров'я !!!





Немає коментарів:

Дописати коментар