Популярні публікації

понеділок, 27 квітня 2020 р.

Я досліджую світ



Розгадайте ребуси та дізнайтесь тему навчального тижня 





Вірно. Це - Родина. Сім'я.

Родина – це не просто слово. Це уособлення любові, радості, турботи і різних емоцій, які супроводжують нас протягом усього життя.

Спробуйте дати відповіді на запитання ?

  • Чому потрібно поважати і любити членів своєї сім’ї?
  • Навіщо родичі турбуються про нас, намагаючись завжди допомагати?
  • Чи потрібно радувати батьків та інших членів сім’ї? Як це можуть зробити першачки?
  • Чи варто дітям просити винагороду за допомогу своїм батькам чи іншим родичам?
  • Кількома словами опишіть, якою має бути ідеальна родина (наприклад, «велика», «щаслива», «весела», «дружня» тощо).


Прочитайте прислів'я та поміркуте, чому так говорять: 



  • Батька з матір’ю поважати – горя не знати.
  • Братська любов міцніша за кам’яну стіну.
  • У сім’ї і каша густіша.
  • Вся сім’я разом, так і душа на місці.
  • Дерево тримається корінням, а людина сім’єю.
  • Дім зігріває не піч, а любов і згода.
  • За загальним столом їжа смачніша.
  • Сімейний горщик завжди кипить.
  • Материн гнів, як весняний сніг: рясно випаде, та скоро розтане.
  • Які мамка й татко, таке й дитятко.

- Яке прислів'я вам найбільше сподобалось ? 


Послухайте пісню Наталії Май "Родина".

Завдання : Підручник ст 101, зошит ст 49.

Бажаю вам успіхів та міцного здоров'я !!!



Немає коментарів:

Дописати коментар